Filmy zagraniczne, Filmy-xxx, Filmy xxx, Fora, Fora erotyczne, Forum, Forum erotyczne, Forum miłosne, Fotka, Fotki, Fotki i zdjęcia, Galerie erotyczne, Galerie porno, Galerie pornoli, Galerie xxx, Gay, Gazety, Golenie cipki, Gołe cipki, Gołe cipy, Gołe cycki, Gołe dupy, Grube, Grube baby, Grube dupy, owlosione cipki, owlosione laski, owlosione pizdy, zarosniete cipki, zarosniete laski, zarosniete szparki, filmy z owlosionymi laskami, filmy z zarosnietymi cipkami, Darmowe Cipy, Gołe Pizdy, Mokra Cipka ,Owłosione Cipy, Za Darmo, Stare Pizdy, Mokre Cipeczki ,Młode Cipki, pizdy , sex blog, erotyczny blog, zdjecia erotyczne, panienki, dupeczki, laseczki, dupcie, cipki, cycki, blog erotyczny, znane nago, amatorki, laski, nastolatki, filmiki erotyczne,   pizdy, sex babcie, seks babcie, babcie, granny, sex granny, stare babcie nago, nagie babcie, staruszki nago , filmy ze starymi babami, filmiki z starymi babami ,stare kurwy, dojrzale kobiety, dojrzale kurwy,

ogłoszenia, towarzyskie, erotyczne, sex, anonse, prywatnie, agencje, warszawa, amorek, schadzka, randki, bez sponsoringu , darmowe, fotoanonse, ze zdjęciami, cyberrandka, sympatia, bezpośrednie, odloty, darmowe filmy erotyczne, sex filmy, zdjecia erotyczne, sex zdjęcia, filmy porno, erotyka, dupy, laski,darmowa erotyka, sex filmy, darmowe porno, dupcie, dupeczki ,polskie dupy, polskie nagie nastolatki, fajne dupy, gołe dziewczyny, darmowe opowiadania erotyczne za darmo!!, xlaski , sex blog, erotyczny blog, zdjecia erotyczne, panienki, dupeczki, laseczki, dupcie, cipki, cycki, blog erotyczny, znane nago, amatorki, laski, nastolatki, filmiki erotyczne, Dla dorosłych, Dla dwojga, Dojrzale, Dojrzale laski, Duże biusty, Duże cyce, Duże cycki, Ero filmy, Erotic, Erotic-club, Erotica, Erotyczne filmy, Erotyczne galerie, Fajne laski, Fantazje erotyczne, Feromony, Fetysz

http://supersexy.pl/-Ogłoszenia Towarzyskie, Seks Anonse,Kurwy, darmowe filmy erotyczne, cipki, wytryski, cipeczki, orgazmy, ssanie, dupy, kutas, pobierz dupeczki, filmy porno, sex oralny, pornosy, sex filmy, filmy erotyczne, polskie porno, sex, anonse, ogłoszenia, dziwki, kurwy,erotyczne,oferty,seks,kurwa,dziwka,laski,porno,laski,dupcie,młodenastolatki,dupy,jebanie,walenie,dupcie,ruchanie,orgie,grupowy sex, erotyka, blog erotyczny, video porno, fantazje erotyczne nastolatki, sex randki, ogłoszenia towarzyskie, amatorskie filmy erotyczne, amatorskie filmy porno, sex ogłoszenia towarzyskie, randki za darmo, sex randka, anonse erotyczne, BDSM, agencja towarzyska, agencje towarzyskie, anonse sex, oferty erotyczne, sex ogloszenia, sex ogłoszenia, sexanonse, sexkontakt, sexogloszenia, sexoferty, sexogłoszenia, ogłoszenia towarzyskie, ogloszenia towarzyskie, ogloszenia erotyczne

Szukaj anonsów:

tylko ze zdjęciem
randka, sex randka, sex spotkanie, spotkanie, randka w ciemno, czat, chat, szukanie partnera, flirt,ogłoszenia, towarzyskie, erotyczne, sex, anonse, prywatnie, agencje, warszawa, amorek, schadzka, randki, bez sponsoringu , darmowe, fotoanonse, ze zdjęciami, cyberrandka, sympatia, bezpośrednie, odloty, darmowe filmy erotyczne, sex filmy, zdjecia erotyczne, sex zdjęcia, filmy porno, erotyka, dupy, laski,darmowa erotyka, sex filmy, darmowe porno, dupcie, dupeczki ,polskie dupy, polskie nagie nastolatki, fajne dupy, gołe dziewczyny,Filmy zagraniczne, Filmy-xxx, Filmy xxx, Fora, Fora erotyczne, Forum, Forum erotyczne, Forum miłosne, Fotka, Fotki, Fotki i zdjęcia, Galerie erotyczne, Galerie porno, Galerie pornoli, Galerie xxx, Gay, Gazety, Golenie cipki, Gołe cipki, Gołe cipy, Gołe cycki, Gołe dupy, Grube, Grube baby, Grube dupy, owlosione cipki, owlosione laski, owlosione pizdy, zarosniete cipki, zarosniete laski, zarosniete szparki, filmy z owlosionymi laskami, filmy z zarosnietymi cipkami, Darmowe Cipy, Gołe Pizdy, Mokra Cipka ,Owłosione Cipy, Za Darmo, Stare Pizdy, Mokre Cipeczki ,
Polecamy



 
TERAZ
DOSTĘP
DO
DANYCH
KONTAKTOWYCH
W
SERWISIE
TYLKO
3,66 zł
BRUTTO!
PRZEZ
24 H


TO MIEJSCE
Czeka
NA TWOJĄ
REKLAMĘ
blog erotyczny, video porno, fantazje erotyczne nastolatki, sex randki, ogłoszenia towarzyskie, amatorskie filmy erotyczne, amatorskie filmy porno, sex ogłoszenia towarzyskie, randki za darmo, sex randka, anonse erotyczne, BDSM, agencja towarzyska, agencje towarzyskie, anonse sex, oferty erotyczne, sex ogloszenia, sex ogłoszenia, sexanonse, sexkontakt, sexogloszenia, sexoferty, sexogłoszenia, ogłoszenia towarzyskie, ogloszenia towarzyskie, ogloszenia erotycznedupeczki, laseczki, dupcie, cipki, cycki, blog erotyczny, znane nago, amatorki, laski, nastolatki, filmiki erotyczne,   pizdy, sex babcie, seks babcie, babcie, granny, sex granny, stare babcie nago, nagie babcie, staruszki nago , filmy ze starymi babami, filmiki z starymi babami ,stare kurwy, dojrzale kobiety, dojrzale kurwy,
 
Opowiadania erotyczne
  Przemek

Przemek jest miłością mojego życia, poznaliśmy się przez internet. Jesteśmy ze sobą już od 10 miesięcy i lubimy razem bawić się w łóżku. Dziś przyszedł z pracy bardzo zmęczony. Zasiadł w fotelu, chwycił za pilota i włączył telewizję. Był jakiś rozdrażniony ... Zapytałam co mu jest - nic nie odpowiedział. Poszłam do kuchni. Podałam mu obiad i usiadłam przy komputerze. Po chwili Przemek podszedł do mnie od tyłu i zaczął mnie delikatnie całować po szyi. Lubię gdy to robi. Bawił się moimi włosami. Po chwili przekręcił krzesło tak, że siedziałam naprzeciwko niego, a on uklęknął. Ściągnął mi bluzkę, lizał mój brzuszek, potem pępek, gryzł moje sutki i leciutko je dotykał. Podciągnął mi spódnicę i całował wewnętrzne strony moich ud. Przesuwał się swoim języczkiem, nie pozostawiając miejsca bez dotknięcia. Gryzł moje koronkowe majteczki, które były już wilgotne, po chwili je ściągnął. Bawił się moim guziczkiem, gryzł go, ssał i wkładał języczek w dziurkę, a potem paluszki. Ale było mi dobrze. Z mojej szparki wyciekało coraz więcej soków. Głośniej pojękiwałam. Robił to powoli, z czasem przyspieszył, a ja już nie mogłam. Teraz ja przejęłam inicjatywę. Ściągnęłam mu spodnie. Jego kutas był już sztywny. Wzięłam go do ust i mocno ssałam, lubi gdy tak robię. Włożyłam go daleko, aż do gardła i leciutko podgryzałam. Ssałam i ssałam, nie musiałam długo czekać, ponieważ po chwili doszedł i trysnął mi na dekolt. Wylizałam go do ostatniej kropelki. Chwycił mnie za rękę i oparł o ścianę. Wprowadził delikatnie, ale zdecydowanie swojego pana. Jęknęłam. Poruszał się w niej miarowo, najpierw powoli, a z czasem przyspieszył. Moja cipka chłonęła go, połykała, już od tygodnia się nie kochaliśmy, pragnęłam go w sobie poczuć. Rżnął mnie coraz szybciej i mocniej do samego końca, a ja jęczałam już na sam widok jego grymasu na twarzy, który bardzo mnie podnieca. Moje soki spływały mi po nogach. Potem mnie odwrócił i dalej rżnął od tyłu. Po kilku minutach takiego maratonu zastygłam, a moje nogi się ugięły. Opadłam. On też. Szczytowaliśmy w tym samym momencie. Spuścił mi się do środka. Nic nie powiedział. Zapytałam, dlaczego był zły, a on na to: "miałem na ciebie wielką ochotę, a ty nawet nie wspomniałaś że chcesz, abym ci go wsadził".

Dodał: Natalka wyświetleń: 2240, komentarzy: 0
Komentarze
 
   Treść:
 
   E-mail:
 
   Podpis:     
   Komentarze są moderowane.
 
 
 
gry erotyczne
© 2008 supersexy.pl          -¦|  Anonse  |  Galerie  |  Opowiadania  |  Regulamin  |  Kontakt  |¦-         ▲ top